BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Siapa Saya

My Photo
AnAs HaKim
"Andai hidup punca perpisahan, biarlah mati menyambungnya semula. Namun seandainya mati punca perpisahan, biarlah hidup ini membawa erti yang nyata."
View my complete profile

Sunday, June 19, 2011

Bermula dengan merangkak sehingga boleh berlari..

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah lagi Maha Pengasih...
  Aku mulakan coretan ini dengan memanjatkan rasa syukur ke hadrat ilahi kerana masih diberi peluang untuk membuka mata hingga ke saat ini. Selawat dan salam dipanjatkan kepada baginda Nabi Muhammad SAW kerana dengan perjuangan dan pengorbanan baginda dapat lagi kita menikmati nikmat iman dan islam. Tanpa dua nikmat ini hidup manusia akan musnah biarpun dikelilingi harta yang melimpah.

Di sini aku berasa gembira sangat kerana dapat lagi meneruskan coretan ke dalam blog ini setelah sekian lama berdiam diri. Aku pun tak tau macam mana rasa nak menulis blog ni boleh datang balik. Mungkin Allah masih memberi peluang untuk aku terus menulis dalam usaha memperbaiki diri sendiri. Di samping itu masa cuti yang terluang ini tidak mahu dibazirkan begitu sahaja. So, aku ambil keputusan nak teruskan berblogger. Mohon tunjuk ajar daripada sahabat2 yang dah lama berkecimpung dalam bidang ini.
Aku mulakan kembali blog aku ini dari merangkak agar aku dapat berlari bersama sahabat2ku yang lain. Mungkin setakat ini sahaja dulu intro aku, moga kan bertemu dalam post yang lain. Buah cempedak di luar pagar, ambil galah tolong jolokkan, saya budak baru belajar, kalau salah tolong ajarkan.

0 comments: